Educating through movement

Els valors que guien la convivència a lescola són tres.
El primer sent el respecte, es traspassa a l'alumnat mitjançant la formació inicial de cada professora o professor perquè segueixin tots i totes una mateixa línia de treball i s'estableixin els mateixos límits per a tothom. No cal ser amic de tothom però sí que és imprescindible respectar-se entre si perquè l'escola sigui un lloc on tothom se senti segur i còmode. El model educatiu de Global Movement es caracteritza per la seva voluntat constant d'evolució i creixement, no només de les alumnes sinó de tot l'equip de l'escola.
El segon valor que ens representa i que promovem des de les edats més primerenques és l'autonomia. A poc a poc anem donant petites responsabilitats a tots els nostres alumnes, perquè sentin que controlen el seu propi creixement i desenvolupament, en aquest cas, en l'àmbit de l'expressió corporal, però sabent que és extrapolable a la vida mateixa, fora del ball.
El tercer valor és l'essència del treball dels professors de Global Movement. Cada infant o adolescent que integri l'escola n'ha de sortir amb una autoestima millor de la que tenia en entrar. En donar les classes, guiem tots perquè trobin aquesta seguretat en si mateixos i aquesta confiança que tantes vegades ens impedeix assolir els nostres objectius. Sentir-se segur sobre un escenari o fins i tot davant d'un mirall, davant de persones, és un nivell molt alt d'acceptació d'un mateix, ja que no és senzill -i menys durant l'adolescència- veure's un mateix movent-se. , intentant tenir harmonia en el moviment, en “públic”; Per tant, quan s'aconsegueix això, s'aplana automàticament el camí per aconseguir aquesta mateixa seguretat, a la vida fora de l'escola de ball.